WWF & Clean the Ocean
De opdracht was 2 bedrijven te laten samen werken. Ik had gekozen voor het WWF en Clean op the Ocean.
Hier moesten daarna 3 posters voor gemaakt worden.
Brand identity guide: Leafable
Voor m'n specialisatie branding heb ik samenwerking met een klasgenoot een nieuwe brand ontworpen. Dit product is een verf dat zichzelf veranderd in mos. Dus eerst verf je met de mooiste kleuren en daarna na een tijd veranderd dit in mos. Het product hoefde niet reëel te zijn. De bedoeling was om een brand identity guide en verschillende mockups te maken.
Magazine
In samenwerking met verschillende klasgenoten hebben we een tweedelig magazine ontworpen.
Alles hierin is zelf geschreven en ook zelf gefotografeerd.
Afstudeer project: De XTC-winkel (Utrecht)
Deze expo was een project in samenwerking met Poppi Drugsmuseum Amsterdam.
Drugs hebben de macht om samenlevingen en mensen te verdelen. Drugs zijn slecht, plezierig, prachtig, illegaal, crimineel, sensationeel, destructief, spiritueel en vele andere dingen, afhankelijk van wie je het vraagt. Poppi verzamelt verhalen, feiten en perspectieven over drugs. Het museum creëert een veilige plek om te leren en te praten over drugs. Poppi geeft individuen kracht en inspireert drugsbeleid dat de menselijke waardigheid, gezondheid en openbare veiligheid respecteert en bevordert.
Stel: de overheid reguleert de productie en verkoop van xtc. Mag iedereen het dan overal kopen? Of komt er juist een leeftijdsgrens en krijgen we streng toezicht?
De XTC-winkel was een expo en een uniek publieksexperiment. Waarin ik mijn grafische krachten heb kunnen laten tonen.